wtorek, 2 września 2014

Mam wrażenie

Wcześniejszy post był pisany przedwczoraj.

A dziś? Dziś mam wrażenie, że jest pewna grupa ludzi, która wie lepiej, co dla mnie jest dobre.I strasznie mnie to irytuje. Nie lubię, gdy ktoś niby mi daje wolny wybór, ale jednak ustawia wszystko tak, że nie mam opcji się nie zgodzić.

Otóż nie. Zamierzam być niemiła.

***
Zapytałam organistę, ile bierze za granie. Odpowiedział: "zwykle dostaję XXXzł. Ale jak tego nie będzie, to też zagram. Lubię to i chcę, żeby było dobrze".
Zapytałam M. ile weźmie za granie. Odpowiedziała: "Mam taką zasadę, że od znajomych nie biorę."
Zapytałam brata, ile mam mu zapłacić dla fotografa. Usłyszałam: "Ty się tym nie martw".
Zapytałam w końcu księdza, czy jestem mu powinna jakąś ofiarę za dokumenty. Odpowiedział po prostu: "nie".

J., dużo, bardzo dużo ludzi nam pomaga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz