środa, 17 września 2014

co dziś chciałam

Chciałam iść do dentysty, ale coś Pani wypadło.
Chciałam obczaić fryzjera, mam podcięte końcówki.
Chciałam zrobić obiad, ale na korytarzu był potop.
Chciałam usadzić gości przy stole i zrobiłam to.
Chciałam przenieść 10 kg, bolał mnie kręgosłup.
Chciałam zrobić przelew, zapomniałam hasła.
Chciałam pocałować J. na powitanie, zadzwonił telefon.
Chciałam zjeść obiad do końca, a poszłam na spacer.
Chciałam poćwiczyć pierwszy taniec, a wygląda na to, że nawet mnie zaskoczy.
Chciałam dużo powiedzieć, ale brakło mi słów.
Chciałam przeprosić, okazało się - niepotrzebnie.
Chciałam się do kogoś przytulić, był, jak zawsze, tylko dla mnie.

Chciałam wrzucić tą piosenkę:
 https://www.youtube.com/watch?v=PgGUKWiw7Wk
 z komentarzem:
"Jeśli nie dla tekstu, do dla tych dwóch głosów warto posłuchać"

ale przypomniało mi się zdanie:
"chcesz być kochany: kochaj, kochaj, kochaj"

To był dobry dzień. Choć trudny jak diabli. Czuję, że żyję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz