sobota, 31 stycznia 2015

Janek

Jan - Bóg jest łaskawy

...bo dał mi Ciebie, J.
...bo mogłam pośpiewać jeszcze kolędy, a wśród nich jedną z moich ulubionych.
...bo na świecie jest grzane wino z pomarańczami.
...bo najświętsze osoby na świecie obiecały się za mnie modlić.
...bo byłam w ogrodzie w środku miasta.
...bo domowe krokiety z kapustą i grzybami!
...bo kto fałszuje dwa razy się modli.
...bo zawsze jest nas wystarczająco.
...bo najbiedniejsze życie jakimś cudem ma sens.
...bo dostałam pochwałę z niespodziewanych ust.
...bo przestało mnie mdlić,
...bo nie trzeba mieć apetytu, żeby jeść.
...bo można kochać, choć się nie potrafi.

2 komentarze:

  1. ...bo wygrywam z sesję i pojadę do domu na trzy tygodnie :D
    A jaka jest Twoja ulubiona kolęda?
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Uciekali" między innymi.
    https://www.youtube.com/watch?v=Ki4i6DB7M1I

    OdpowiedzUsuń