sobota, 22 marca 2014

Siostry

"gdzie ty pójdziesz, tam ja pójdę, 
gdzie ty zamieszkasz, tam ja zamieszkam, 
twój naród będzie moim narodem, 
a twój Bóg będzie moim Bogiem. 
Gdzie ty umrzesz, tam ja umrę 
i tam będę pogrzebana. 
Niech mi Pan to uczyni 
i tamto dorzuci
jeśli coś innego niż śmierć 
oddzieli mnie od ciebie!" (Rt 16-17)

Piękna obietnica, co? Pasowałaby na ślub, gdyby nie to, że mówi ją kobieta do kobiety.

Przyjaciółki? Siostry? Spotykam je przez całe życie. Jedne były tylko na chwilę, inne zostają aż do teraz. Niektóre są specjalistkami w podnoszeniu na duchu i ustawianiu do pionu. W tym czasie pozostałe pozwoliłyby mi płakać. Niektóre mają dar wyłuskiwania prawdy w moich skomplikowanych analizach. A czasem siadamy i analizujemy wspólnie. Swoją dobrocią, łagodnością i pięknem motywują do życia pełnią. Każda z nich lubi inne książki, filmy i muzykę. Część z nich ma podobny światopogląd do mojego, część twórczo się ze mną spiera. Niektóre namawiają do ostrożności, inne do szaleństwa. I mamy różny stosunek do tańczenia:)
Bez Was nie dałabym rady być sobą.

"To, że mam Was jest moim szczęściem i sukcesem w życiu" (M.)
Też tak myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz