sobota, 28 listopada 2015

Ciążowe zmiany


Dziecko przybiera postać…
Zabawne, że…
1 miesiąc
…subtelnego zaniepokojenia z tyłu głowy
…rośnie biust, ale nie zdajesz sobie sprawy, co będzie w pakiecie.
2 miesiąc
…dwóch kresek na teście ciążowym
... mąż się cieszy, a nie ma pojęcia, co go czeka
3 miesiąc
… migającego przecinka na USG
… poranne mdłości trwają do wieczora.
4 miesiąc
… tego czegoś, czego szukają krewni, znajomi, rodzina i przyjaciele, kładący znienacka ręce na moim pępku.
… Ono ma kilka mm, a jestem zmęczona, jakbym nosiła słonia
5 miesiąc
… bąbelków, opadającej kluski, delikatnego szturchania, ostatecznie jednak chłopczyka.
… nic się nie dzieje, a mam ochotę Cię pobić!!! A nie, już mi przeszło :) naprawdę, zostań, cieszę, że to czytasz. :) Ale mogłabyś nie oddychać tak głośno!!
6 miesiąc
… ośmiorniczki-karateki, która od czasu do czasu próbuje wyjść bokiem z mojego brzucha.
...mam z przodu wielką piłkę, a nie mogę się toczyć.

3 komentarze:

  1. Ale fajnie kopie, ciesze się że mogłam ostatnio się z Wami spotkać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 miesiąc.
    Dziecko przybiera postać... bomby zegarowej, która jeszcze nie tyka, ale już ją nosisz w kieszeni.
    Zabawne, że... Franek się zacina, tzn. powtarza jedno i to samo stuknięcie przez 20 min. To chyba czkawka:)

    OdpowiedzUsuń